Kızlar merhaba 6 haftalığım. Doktor sabahları özellikle çarşafı ıslatacak kadar akıntın olabilir normal demişti. Ama bu aralar yeşil ve katı gibi bir akıntım var. Sizde de olmuşmuydu. Eşimle ilişkiye de girmiyorum gebeliği öğrendiğimden beri biraz zaman geçsin istiyorum.