Tıpla inatlaşmanızın sebebini gerçekten merak ediyorum. Hayır bahsettiginiz gibi doğal tedavi yöntemleri vs varsa ki vardır olabilir niye doktor var?sunu gerçekten anlamıyorum. Hasta olunca doktora gidiyorsunuz, doktor tahlil yapıyor gerekli tedaviyi düzenliyor ve siz yooo ben hallederim deyip kendi tedavi yönteminizi mi uyguluyorsunuz? Doktora gitmiyorsanız hasta oluyorsunuzdur bence, ha evde fanusta yazamıyorsanız tabi, hastalığınızı nasıl teşhis ediyorsunuz? Bir de İki uni bitirince ve 30 ülke gezinde ne oluyo yani en bilgili siz mi oluyorsunuz?