Zeynep1995 ben de ilk Ferda Hanıma başlamıştm hamile kalmak için ilaç tedavisine başlamıştık ama 2 aylıkken kaybettik bebeğimizi kürtaj olmak için Okan’a gittim hemşirelerden doktorlardan memnun kalmıştım çok ii davranmışlardı daha snr hamile kaldığımda Cihan Bey’e devam ettim 😊 Yılbaşından önce normal doğuma 3200, sezaryene 3700 demişlerdi