Mrwezyn1 Merhaba kızlar, 36+2 den selamlar nasılsınız nasıl gidiyor hamilelik bende inanılmaz derecede ishal var yordu artık yaaa 😂🙄 ve inanılmaz ağır hissediyorum
Minnakpopus Mrwezyn1 35+ yım nst deyim yamuldum diyeceklerim bukadar 😂😂 bugün tam tarih verecek nasipse doktorum 🫣
2Princess1Mom Mrwezyn1 36+2 🥰 Bebiş çok hareketli, canım acıyor hareketlerinden. Ufak sancılarım çıkıyor. Yürümekte zorlanıyorum ama heyecanla kızımı bekliyorum 🥰
Mrwezyn1 Minnakpopus enteresan bir şekilde ben daha hiç nst ye girmedim bu cuma gideceğim doktora bakalım girecek miyim.. son zamanlar ya artık bitsin gitsin istiyorum ☺️
Mrwezyn1 2Princess1Mom maşallah 🙏 ben dünden beri hareketleri hafif azaldı sanki normalde çok hareketli bir bebişim vardı ama ara ara vuruyor acaba bu doğum yaklaşıyor belirtisi mi. Ve sancılarınız nasıl oluyor hafif sızı şeklinde mi
2Princess1Mom Mrwezyn1 Yeri daralınca hareketi azalır diyorlar ama tam bilmiyorum. Evet belimden karnıma doğru hafif sızılar oluyor ara ara 😊 30 haziranda sezaryen günü alacağım ama o kadar bekler mi bilemiyorum
Mrwezyn1 Demet_yldz yaaa maşallah ☺️ başka belirtileriniz nelerdi peki yani afedersiniz bende ne yemek yesem ardından hemen wc çıkıyorum yoruldum artık 😀
Demet_yldz Mrwezyn1 arada bi de adet sancısı ve baskı hissi oluyordu benim suyum aniden geldi hastaneye gittim sağlıklı dogumun olsun canım tek avazda kurtul🥰
Gokceninannesi09 Mrwezyn1 ben de 36 haftaya bugun girdim cok agirlastim cabuk yoruluyorum sicaklar da baya bunaltiyor evin icinde zor yuruyorum 😅
Mrwezyn1 Gokceninannesi09 sıcaklar zaten cabası 😁 her sabah dayak yemiş gibi uyamıyorum baş ağırısı bedenim resmen kırılıyor
MelikeBulut Mrwezyn1 merhaba bende 36+1 😂maşallah bende bi sıkıntı yok bi 2 ay daha giderim bedenen ama ruhen bittik 💁🏼😂
Mrwezyn1 MelikeBulut maşallah valla bende beden de eror veriyor artık 😂 kemiklerim ağrıyor enerji sıfır iki adım atınca nefesim kesiliyor koşmayı özledim ya 😂😂
Gokceninannesi09 MelikeBulut siz en azindan bedenen dayanabiliyormussunuz benim pilim bitik durumda 😅