Cumatesi kontrolüm vardı. Doktora gittik bebeğimde böbrek genişlemesi varmış, 27. Haftada gel demisti bu büyüme devam ediyor 27.haftada kendiliğinden gecme ihtimali oluyor dedi gittim iste devam ediyormuş, kontrolüm 2 haftaya düşürdü takip edelim dedi cok önemli bir şey değil korkma dedi doğduktan 1 hafta 10 gun icinde idrar kontrolü ultrason muanesi yapalım dedi duruma göre büyük ihtimalle sünnet olacak dedi. Ben araştırıyorum da tam düşüncelerime düzgün yanıt bulamadım. Sünnet yaptiran var mı? Sünnet olursa bez bağlanır mı, canı yanar mı, altını acik mi tutmam gerekiyor kafam çok karıştı o an nedense soramadım. Bilgisi olan var mı acaba?