Hempol Yazmelegi_ heves bırakmadı bu testler ya bi garip haller aldılar yanıltma payı var bazen böyle bozuk gibi çıkıyor pazartesi net anlaşılır 🤗 bende cumartesi yapacağım inşallah
Tazeanne56 Yazmelegi_ ben beklemeyi düşünüyorum her ay negatif görmekten bıktım bu sefer yapmiycam sonuna kadar bekliycem ya 1 veya 2sinde yaparım