asil15 NurellA9ocak anladım bende sizinle aynıyım hem reglj hem yumurtlama artı aynı akinti ve hafif kasik agrisi bendede var ben ovalosyon kullanmadım acaba diyorum bugunmu yumurtlama gunu gerçi 2 gün öncesini değerlendirdik
Hatice_11 Yazmelegi_ bende 20 Şi yumurtlama gördüm 22 su çatlama oldu gece test yaptım hangi günü baz alıp 14 gün sayıyoruz 🌺 bat normalde 1′i ama 3′ü gibi olurum galiba
asil15 NurellA9ocak belkide dollenme belirtisidir ay iyice kafam karıştı her gün yeni bir şey öğreniyorum
Yusufunannesi_ BurcuMusti3107 silikse daha pik değildir. 2.çizginin de kırmızı ve belirgin olması lazım pik dönemi olması için ona göre takip edebilirsin
Yazmelegi_ Kızlar bakar mısınız var mı ben mi yanlış görüyorum bat 3 her türlü açıdan renkten çekmeye calistim @babymom2026 @47Umudum47 asil15 @Yusufunannesi_ @coolmom1 @mira_0102 @Ozzz41 @Hatice_11 Mrsakar @Ege_annesi @mimikralicesi
Yazmelegi_ lena36_ bende bi 5.6 gün kala deneyim diyorum sonra dediğiniz gibi 3 gün kala denerim sonra da beklerim regl gecikmesini ❤️
Yazmelegi_ Seloloo bendeee 6 gün kala denemek istiyorum çıkmazsa 3 gün kala deniycem bide 😍 gözünüz aydın bu arada
Ege_annesi Seloloo 6 gün kala ilk ilişkiden itibaren mi sayıp yaptınız 14 gün geçmeli diyorlar ya hayırlı olsun bu arada 🥹💖 allahım bizede nasip etsin benim bat 2temmuz
Seloloo Yazmelegi_ 7 gün önce negatifken 6 gün öncesinde pozitif çıktı. Allah nasip etsin inşallah 🥰❤️
Seloloo Ege_annesi ilk ilişkiden sonra 14. Günde öğrendim. Regl e 6 gün vardı. Darısı sana olsun inşallah 🥰❤️