babymom2026 bende 23 Haziran’da adet olmam lazımdı ama olmam pek düzenli değildir adetim ama test yapıyodum hep negatif çıkıyodu bugün ilk idrarla yaptım ikinci çizgi de var hafiften bakalım pazartedi kan vericem. Adete göre 6+2 ama şüpheli birlikteliğe göre 3+4. Varsa eğer büyük ihtimalle geç döllenme