Bat 22ydi şu an hala olmadım dün gece erken gebelik testi yaptım negatif çıktı şimdi uyanır uyanmaz kaset test yaptim ilk idrarla yine negatif bu niye olur ya ? Dün bi iki damla kan geldi peçeteye ondan sonra hiç bir şey yok bende o kan yerleşmedir diye umutlanmıştım anlamadım neler oluyor ya 😭