YyyyYasemin Kızlar 6+1 e girdik ancak kasık ağrılarım bi anda geçti bi kaç gün önceye kadar vardı sizce normal mi acaba bebiş tutundu ondan mı geçti cuma kontrolüm var ama strese girdim
Ayseguls_baby YyyyYasemin evet normal 4-5 haftada benim de kasık ağrılarım çok olurdu, 6-7 de hiçbir belirtim yoktu yorgunluk halsizlik dışında. 8 de mide bulantılarım başlamıştı
Kedi07 YyyyYasemin çok normal ilk tutunmaya çalıştığı için rahim adapte olmaya çalıştığı için ağrıyormuş. Benim de geçmişti mesela 19.haftadan sonra yine sık sık ağrı olmaya başladı bu da bebek büyüdükçe rahim büyüdükçe oluyormuş.
Ayseguls_baby YyyyYasemin 2. Trimestera gircem ben canım o uyku hali geçti çok şükür. 12 haftadan sonra düzeldi yani