Kedi07 gzeminn benim ikizlerimde de aynıydı şimdi de aynı bebeğim genelde ayakları orda oluyor ondanmış. Hatta ikizlerde daha büyüdüğü zamanlarda çıkacak gibi hissediyordum her tekmede
cavbella gzeminn 28e girdim hala aynı yukarı çıkar diye bekledim ama yok yani😊 doğana kadar böyle idare edicez sanırım
gzeminn Dimi doktora da sormustm oda normal dedi ayaklaridir vs dedi bazen o raya vurunca tuvalet ihtiycm da degisk oluyo bu sefer surekli lavobaya gidiyorum