Tugceee48 16-20. Haftalar arasinda 17-18 e cikan tansiyon bana bunu yasayacagimin sinyalini vermisti zaten ama sonra 31. Haftaya kadar hic yukselmedi 31 . Haftada inanilmaz bir bas agrisi gozumde siyah siyah biseyler ucma hissi ile acile gittim 15-11 di tansiyonum anlik idrarda protein cikmadi ama ben huzursuz oldum 2 gun sonra universite hastanesine gittim yatis verdiler 24 saatlik idrar topladim 200 kusur cikti alfamet başladik gunde 3 kere ama eve ciktiktan sonra eger yine yukselirse gunde 3 kere 2 ser hap ic dedi bende ona guvenerek 6 saatte 1 alfamet aliyorum tansiyonu dengeledi cok sukur haftalik olarak kontrole gidip 24 saatlik idrar topluyorum , 34 olacagiz yarin doktor maksimum 38+3 e kadar bekleyebiliriz dedi sonrasi benimde bebeginde hayati riski oluyormus , eger protein 300 u gecerse ve tansiyon dusurulemezse erken haftalarda aliyorlar malesef , gebelik zehirlenmesinin belirtilerini iyi bilmek gerekiyor goz ardi edilecek bir durum degilmis allah esirgesin. Tuz tamamen biraktim stres yaptiracak herhangi bir ortama girmiyorum strese sebep olacak telefon gorusmeleri yapmiyorum biri bir derdini anlatmaya kalkinca hemen isim var diyip kapatiyorum.