Elffsrht Mommce sanırım benim de kalacak şişlik kabullendım artık.ilerlemesin yeter diyorum ama cok takıyorum
Mommce Elffsrht takma canım hiç bişey olmaz bende bir kaç tane topak şeklinde kaldı geçti. İnşallah bir daha mastit olmazsın canım çok zor gercekten ben bı kaç kere olmuştum.