Bebegim07 Herkes dogum hikayesini yaziyo tabi bende hamileyken okuyodum.Simdi bende yazmak istedim sizlere dogum hikayemi..Sezeryan olarak dogumumu yaptım ama o kadar korkuyodum ki..Artik son 1 ay kala uyumamaya basladim cunku bir kan aldirmaya korkan insanim..Doğum zamani geldi hastaneye gittik hemen beni hazirladilar ama ben agliyarak doguma girdim esimde benle beraberdi onunla birlikte girdik..Tansiyonum cok yükseldi korkudan.Genel anesteziyi istemedim uyanınca daha cok agrim olur diye.Doktorum o kadar iyidi ki Allah razi olsun ondan korkma simdi sedyeye uzan biraz sakinle dedi..Esim geldi elimi tuttu hep yanimdaydi eşim..Doktor bebegi hemen karnımdan almış bile ben daha ne zaman baslicak diye kendimi sıkıyodum oyle oğlum agliyordu yanağıma koydular sustu.Anne diye ağladı..O an ona bakmaktan hic dikis mi atiliyo ne oluyo hic dusunmedim bile.Odaya goturduler bebegimi.Bende 10 dakika sonra gidilcegim soylendi..Bi an once oglumun yanina gtmek istedim..Odaya cikardiklarinda gozum hemen oglumu aradi..Ayaklarim 4 saat kadar uyustu.Sonra agri basladi cok agriyodu sizliyodu agridikca agri kesici vuruyolardi.Zor kisimlari da ayaga kalkana kadar kaldrmaya calistilar aksama dogruu baya ugrastilar ya kalkmicam agriyo diyodum biraz bas donmesi oluyo kalkarken ama bir kac adim atinca gercekten iyilesiyor bol bol zorlada olsa yürüdüm hastanede yurudukce agri geciyo bir zor kismi da sonda oldu.Çıkarırken aci oldu 10 saniyede cikartiyorlar bir hafta sonra hic agri olmuyo suan kosuyom bile .Dunyanin en guzel seyiymis anne olmak.Ama gercekten degiyo evlatimiz icin..Dogum yapacak herkesin Allah Yardimcisi olsunn...Sorunuz olursa cevaplarım .Allaha emanet olunn...