Zeliha_kru Kizlar ben 39+5 ve bebek kanala inmemiş. Doktor 40+2 de yatış verelim suni verelim olmazsa sezeryan dedi ama ben kendi sancımi beklemek istiyorum. Sizce bekleyeyim mi sizler kaçıncı haftaya kadar beklediniz. İçimi rahatlatın biraz. Korkuyorum.