Eres26 benim de dün bel fıtığı ağrım tuttu ama rahatlayacak kadar yattım sırt üstü. Sağ-sol karışık yatıyorum. Bazen belimi dinlendirmek için sırt üstü de yatıyorum. Ama istemsiz bazen uyandığımda sırt üstü de buluyorum kendimi. Çok uzun süreli yatmadığımız sürece bir şey olacağını sanmıyorum ❤️ 28+3’teyim bu arada