usenmedimyaptimbirvelet defnevedoruk yaaa hatırlayıp geldim doğumun olduğunu Hadi gözün aydın olsun canım benim nasılsınız bebiş de iyi mi 😭😍 ablası gördü mü
defnevedoruk usenmedimyaptimbirvelet çok teşekkür ederim aşkomm evet bebiştr iyi, hayır ablası görmedi daha🙈🥰
gunesveguney defnevedoruk 5 temmuza gün aldık bizde bekliyoruz az kaldı 🥹 ilk sezaryen yerime aşırı baskı yapıyor bende hayırlısıyla atlatırım inşallah ya