Kanama alanim vardi bir haftadir yatiyordum doktor biraz azaldigini soyledi surekli yatisim vardi dun de mecburen dugune gitmem gerekiyordu hareket halindeydim yine az kan geldi.
Ama gercekten diken ustunde yasamaktan,korkarak tuvalete gitmekten cok yoruldum bu durumlar ne zaman gecer acaba.
Yine doktora gitmeli miyim sizce bilemedim fitil kullaniyordum zaten kullanmaya devam diyip gitmesem mii ama dr igne de veriyor bilemedim ki ya