Su123 bende ayni durumdayim ilk dogumum normaldi ve geride bir evlat olmayinca hic dusunmuyor insan bu gebeligim riskli gebelik cok yuksek ihtimalle de sezeryan olacak haftaya belli olacak , o yuzden icim icimi yiyor bana birsey olursa oglum nolacak , dogumdan bebek sag cikarsa ben ölürsem kim emzirecek her an aklimda bu iki soru var 🥺