Bugün sabah 1 gibi nişanım geldi hastaneye geldik nst sancı çıkmadı geri eve gönderdiler sonra yine akşam üstü gelince geldim yatış yapıldı 35 haftalık gelişimi 37 ama doktor ciğer geliştirici yaptı iki doz doğum sizce ne zaman olur nst sancı 20 çıkıyor sezeryana alacaklar sancı olduğu zaman bunu yaşayan var mı sizce sancım ne zaman artar bu arada lekelenmem devam ediyor