Kızlar 37+4 üm. Tüm hamilelik boyunca vucudumun çeşitli yerlerinde kaşıntılar oluştu ama bi şekilde çok hatasızlık vermesi. Son 2 haftadır aşırı derecede bacak aralarım, göbeğimin alt kısımı ve değişik yerlerim çok ama çok kaşınıyor. Artık cildimi tahriş ediyorum ve her yerim yara içinde. Böyle durum yaşayan var mı yada kullanmayı önerdiğiniz birşey var öı? (Gebelik kolestazı testleri yapıldı böyle bi durum yok)
-