Zumra-nur46p ah canım benimmm Rabbim yüreğine esenlik versin , Rabbim imtihanını kolaylaştırsın , RABBİM evladından ve gelecek olan yavrularından yana seni daima güldürsün , evlat acısı tarifsiz … aralıkta bende bebeğimi kaybettim inanın şuan 4 aylık hamileyim daha yeni yeni toparlanabildim … siz daima güzel düşünün , içiniz daraldığı zaman hasbinAllahu ve nimel vekil diyin , Rabbime sığındım hep öyle yaptım, yüce Rabbim beni duyan gören her an yanımda olan değil mi bende Ona sığınırım dedim de atlatabildim biraz biraz hop oturup hop kalkıyor yüreklerimiz ama korktuğum an Rabbime sığındığımda beni bi tek o rahatlatıyor . İçinizi ferah tutun güzel kardeşim inanın ki o nice kara kışlardan sonra bile bahar geliyor 🥹🤍🌸