Merhaba cumartesi günü diş acile gittim ama ilaç tedavisi var sadece dediler ayaktayken agzimi actim disime bakti antibiyotik ve agri kesici yazdi ama o gun acliktan antibiyotigi icemedm yemek yiyememekten. 1 hafta kullan sonra polikinlikten randevu al dedi. Velhasıl kelam agri kesiciyi iciyorum ama 1 saat sonra aynı dayanamadm bugün sabaha randevu aldım polikinlikten 1 hafta ilaclarini icmeden niye geldin vs der mi acaba arka 2 dişim o kadar kotu durumdaki o kadar kotu durumdaki dayanamiyorum artik🥲🥲🥲🥲🥲🥲