betic 37+2 olduk herkes doğurdum yazıyor hikayeler daha önce tarihte haftada doğuran bile var ne zaman doğurcam ben ya
Busramnida betic ilişki squat çömelme hareketi vs. Ha birde evi komple yerleri sil bacım illaki sancı su mu bişiler gelir 😂😂 hurma ye birde 🤗
twinboymama betic niye bu kadar erken beklentiye giriyorsunuz anlamıyorum. 41. haftaya kadar normal yani doğurmamanız. 38 olabilir 39 olabilir 40,41. yani beklentiye girip bosuna stres yapmayın vakti saati vardır elbet
Kitapkolik660_ twinboymama macera arıyolar kendilerine işte napcan bı an önce kavuşmak istiyo uykusuz geceler gelsin artık diyor
Kitapkolik660_ Busramnida 40 sancı yok açılma yok kanalda değil üstte bekliyor dedi doktor beklesek de gırmezdı 😂 normal istiyorum dedim yatış verildi takip yapıldı suni sancı aldım yürürken suyum geldi kakasını yapmış acil sezeryan denıldı valız bile yoktu yanımda 😂😂
arinmommy Kitapkolik660_ kakasını yaptığını suyunuz gelince anladılar değil mi kaç kiloydu acaba tam o sırada biliyor musunuz
Kitapkolik660_ arinmommy evet odada yürürken su geldi ordakı hemşireyi çağırdım pis su bu doktorun kim dedi çağırdılar kaka yapmış acilen sezeryan dedi dedi kaka olduğu anlaşılıyor zaten 40 hafta olunca öyle bir ihtimal var kaka yapma ihtimali yani kızım doğduğundan beri günlük üç kere kakasını yapar çoğu zaman bu böyle hiç kabızlık ne bilmeyız biz o zamandan belliymiş boklu olacağı 🤣 2920 doğdu bu arada
arinmommy Kitapkolik660_ ay neyseki atlatmışsınız. Ben 39+2 deyim doktor 3600 gram olmuş dedi cuma günü. Kilo aldıkça da kakasını yapma riski artabiliyormuş korkuyorum o yüzden. Tüm tuşlara basmaya çalışıyorum🥲
Kitapkolik660_ arinmommy bana 38 de 3 kilo 100 küsür denmişti dogana kadar buçuğa yaklaşır demişti hatta 🤷♀️
Kitapkolik660_ arinmommy inşallah normal olursun sezeryan zor ikinci doğumda Dikişlerim acıyor artik karın büyüdüğü için çabuk topladım ama az soğuk görsün ayaklar karın zonkluyo inşallah hayırlısıyla normalden alırsın kucağına 🌸