Yaklasik 10 gun once nisanim gelmisti ama sonrasi ne sanci ne birsey . 22.06.2025 saat 01.08 de belime ve kasigima vuran bir agri saplanti dedim evet ilk sanci geldi , tabi ben bekliyorum saatte bir gelecek . Ama calisma odasina gidene kadar bir sanci daha 4 dakika sonra bir sanci daha ve sonrasinda su bosalmasi . Hemen ustumu degistirdim ve hastaneye yarim saatte hastanedeydik ve yol boyunca suyum gelmeye devam etti sancilarda duzenli ve sık sık artarak devam ediyordu . Hastaneye geldigimde 6 cm aciklik vardi ve son suyumda odada bosaldi aciklik bakarken . Sonra siddetti artrak devam sancilar , nefes kontrolu pek yapamadim cunku cok sık ve siddetliydi ama bagirdim kendimi hic kasmadim Oda rahatlatti . Sonra gucum artik tukenmeye basladi her sanci geldiginde sessizce kontrol etmeye calisiyordum sesim cikmiyordu. Sonra odada birden ikinma istegi geldi , hemen dogum odasina gectik 4 ikinmada kizim dogdu , ona kavusmak dunyanin en guzel duygusuydu . Gercekten ciktigi an acilar yok oluyor sanki hic yasanmamis gibi . Ama sonrasi icin cok kolay diyip kandirmayacagim , sirtimdan belima bacaklarimdan baldirima heryerim et kesigi oldu , kasilmalardan ikinmalardan dolayi , ama buda gececek , suan hastanedeyiz ve karsimda uyuyor daha ne isterimki 🥰