Yayalin 25 haftalık gebeyim bebe valla çok uslu heraketleri var ama az doktora da sordum bebe hareketlerinin takibini 28 den sonra yapmak daha mantıklı dedi. İlerleyen haftalarda az da hareket etse bile yaşadığını gösteriyor ise önemi yok önemli olan ilerleyen haftalarda ki hareketliliği. Senin haftanda bizde hiç hareket yoktu 22 den sonra yavaş yavaş başladı