Aynı haftadayız son kontrolde başka doktora gittim daha ilgiliydi yeni gelmişti. Bu cuma için yeniden çağırdı ama ben de doğurmak istiyorum bir an önce. Ama benimki daha kanla bile inmemişti ya. Başı kanal girişinde ama inmemiş demişti doktor. Sizin mülakat da varsa bir an önce doğurmak lazım inşallah kısa zamanda sağlıkla gelir