bebek_29 Vallahi artık sıcaktan ne yapacağım bilmiyorum kış gelsin artık sıcaktan yanacağımıza üşüsek daha iyi😤
Su123 bebek_29 daha yaz tam anlamıyla gelmedi bile gebelikten dolayı galiba ben asla uyuyamıyorum şuan vantilatör karşısındayım
ppmerlina bebek_29 eğer esiyorsa kapı pencere açık yatıyoruz eğer esmiyorsa klima açıyoruz ama şahsen ben ikisinde de yatamıyorum uykum geliyor esniyorum mesela ama asla uykuya dalamıyorum gebelikten beri benim de öyle 😔