Yaa kızlarr ben en gec 16sında regl olmam lazımdı ama stresten falan diye geciktim sandım. 20 haziranda kadın doguma gittim geciktim diye betadan önce ultrasonla baktı doktor rahim duvarı kalınlığı ya regle uygun ya da bu aşamadan gebeliğe dönüşecek pazartesi gel hem beta alalım hem tekrar bakalım dedi. Ertesi gün yani dün aşırı koyu kahverengi damla şeklinde lekelenmem oldu ve kesildi. Sizce var mıdır🥹🥲