Leyla00q merhaba ben her beslenmeden sonra ishal olmuşum. 2 ay annem emzirmeye çalışmış ama sütü hiç yaramamış 2 aylıkken doğduğum kilodan çok zayıfmışım, gerilemişim yani. Belirtiler karın ağrısı karında şişkinlik huzursuzluk geçmeyen ishal. Benim geçmedi malesef 29 yaşındayım hala normal süt içemiyorum laktozsuz süt kullanıyorum