Ipek321 Merhaba kızlar Ben 15+4 haftalık hamileyim ve başlarda olmayan mide bulantısı bu 15. Haftada buldu beni. Aşırı zorlanıyorum hersey kokuyor mide bunaltısından gözümden yaş geliyor. Ama dediğim gibi başlarda yoktu yeni olmaya başladı geçici mi yoksa böyle devam eder mj diye düşünüp duruyorum. Benim gibi sonradan bu mide bulantısını yaşayan var mı ne kadar sürdü acaba
Sydnr58 Ipek321 benim ilk hamielliğimde 5. Aya kadar mide bulantısı oldu tam böyle 6/7 aylar rahat geçti derken son aylar tekrar başkadı. Doktor safra kesesine bir baktıralım dedi taş varmış, oda mide bulantısı yapar demişti. Sizinki belki kullandığınız bir vitamin falan varsa bazen onalrda yapıyor
Halime34 Ipek321 canım benim başlarda yoktu 13 hafta başladı 17 haftalıgım hala devam hem mide bulantısı hem mide yanması perişan haldeyim başta olmayıp sonradan olunca tedirgin olmuştum çok şükür hersey yolunda ama
Leontiine Ipek321 bende 7. Haftadan beri bulantı istifra vardı ve haftam arttıkça istifra sayım arttı geçen gün doktorum sordu yeşil akıntın var mı vs. Diye yok dedim muayeneden birkaç gün sonra geldi. O gün şey demişti vücutta enfeksiyon varsa o da mide bulantısı ve istifra yapıyor demişti. Dün gece acile gittim serum yemeye yeni verdiğim idrar tahlilini gösterdim aşırı enfeksiyon varmış ilaç verdiler ve bugün şükürler olsun iyiyim. Sizde de böyle bir şey olabilir mi acaba isterseniz en azından bir idrar verin içiniz rahat etsin eğer yoksa doktorunuz daha iyi yönlendirir
Ipek321 Sydnr58 şuan vitamin başlamadık 25inde kontrol var o zaman başlayacak doktorum gerekliyse başlarız demişti. Kızımda bende o safra kesesini çektim ama en kötü en zor şekilde inşallah çok ağır değildir sizin safra kesesi Şaşırdık kaldim ilk 3 ay olmayan mide bulantısı şimdi başladı 🥹
x_sena Sydnr58 benimde ilk hamileliğimde kusma bulantı vardı doğumun 40. Günü safra kesesini aldılar şuan 2.ye hamileyim ilkinden daha zor geçiyor hiç geçmeyen bulantılar hiçbir şey yiyemiyorum içemiyorum her sabah bulantıyla uyanıyorum çok zor
Ipek321 Sydnr58 onu neden içiyorsunuz acaba ben de birsey yiyemez oldum mesela hala kilo almadım aksine verdim 3. Gebeliğim ama diğer 2 Gebeliğimle alakası yok bambaska hersey
Sydnr58 Ipek321 yok benim ilk hamileliğim öyleydi zaten suan ikinci hamileliğim çok şükür çok fazla problemim yok
Sydnr58 Ipek321 teşekkürler inşallah hepimizin güzel geçer ve sağlıkla alırız kucağımıza. Ama mutlaka doktoruna gidince danışmanı tavsiye ederim
Ipek321 Sydnr58 amin inşallah 🙏🏼 tabi tabi sorcam daha önce de safra kesesi sorunu yaşadım kabustu resmen bir daha olsun istemem kontrol de mutlaka soracağım çok teşekkür ederim ❤️
Ipek321 Halime34 ah canım öncelikle herseyin yolunda olmasına çok sevindim. Geçmesine de sevindim inşallah benim de uzun sürmez geçer ve bir sorun yoktur
Ipek321 Leontiine aaa evet ben de geçen gün acile gittim ama kasık ve bel ağrısı ile idrar kan verdim idrarda enfeksiyon çıktı ilaç verdiler kullandım geçti mi bilmiyorum kontrol var 25inde o zaman bakarlar yine demişlerdi acilde. İdrar yolu enfeksiyonu bulantı yapar mı bilmiyordum bilginiz için çok teşekkür ederim 🙏🏼 bende de akıntı hiç yok hatta muayne de sormuştu idrar yaparken yanma falan hiçbiri yok bende bakalım doktor ne diyecek inşallah enfeksiyon geçmiştir. Size de çok geçmiş olsun bu arada bilginiz için çok teşekkür ederim ❤️🙏🏼
Leontiine Ipek321 evet ya bende çok şaşırdım ama baya baya yapıyormuş boşuna eziyet çekmişim ben hep hormon sandım meğer enfeksiyonmuş bol su tüketmedim ben mide bulantım var diye ama artık mecbur 😀 Çok teşekkür ederim bu arada sizede geçmiş olsun
Ipek321 Leontiine İnşallah enfeksiyon geçer bende rahatlarım. Valla su benim için hersey hamile kalmadan da şuan da su içmeyi çok seviyorum günde 5 litreye gittiği oluyor. 😅😅 Bende çok teşekkür ederim ❤️
Ipek321 x_sena Ah çok zor bir durum her gebelik farklıdır dedikleri bu olsa gerek bende hala kilo alamadım hep veriyorum çünkü yiyemiyorum iştahım yok tek istediğim su su su ve bir de bu yeni başlayan mide bulantısı hakkımızda hayırlısı olsun inşallah sağ salim güzel şekilde kavuşuruz bebeklerimize
Sydnr58 x_sena Allah yardımcınjz olsun. Bende safra kesesindeki taş için ilaç kullanmıştım. Ama şuan ki süreç tamamen farklı her hamilelik aynı geçmiyor. 9 aylık bir süreç sonrasını düşündükçe katlanmak zor gelmiyor ama çok iyi anlıyorum sizi. Rabbim kolaylaştırsın inş