@“_durununannesi”#p37163350 benim arkadaşımın gittiği bir doktor vardı (özel hastane takipliydi ) çocuğu doğalı 2 sene oldu hala muhabbet arasında der ben hiçbir zaman kalp atışını dinlemedim dinletmemiş zararlı diye. Benim doktorum ve birçok doktor dinletiyor. Alternatif olarak başka doktora çıkın isterseniz. Bu arada elbette sık dinlemek zararlıdır sanırım ısı gönderiliyormuş bebeğe kalp atışı dinlerken ama rutin kontrolde kalp atış hızı da çok önemli.
Ben olsam başka doktora da mutlaka çıkardım yine tercih sizin tabi 🫠