Merveebuluttt Tüm gün ayakta durusun da yatağa yatınca ağrır sızlar ya öyle bir ağrım var. Pop kısmından başladım iki ayağıma kadar korkuyorum ama telaşda yapmak istemiyorum bide arada baskı hissediyorum iğne batması gibi yaşayan var mı bu haftalarda
Seltun Merveebuluttt bende de yurutmeyecek kadar oluyordu ama doktor normal dedi. Siz yone de kadin dogum doktoruna sorarsiniz herkeste farkli oluyor bu surec.