Aslhn-06 Kızlar selam 31 haftalık hamileyim bi kaç haftadır iç çamaşırımda ıslaklık görüyorum ama doktoruma muanede sormayı unuttum o da su seviyen iyi demişti. İki gündür daha fazla hissediyorum sanki devamlı değiştiriyorum ortası devamlı ıslak. Akıntım zaten var afedersiniz jel şeklinde ama ıslaklık ayrı korkuyorum da su sızıntısı mı var diye evimde sıcak değil öyle terleyecek kadar. Oğlum devamlı kucak istiyor 15 kilo e ev işi park derken acaba çok mu yükleniyorum kendime bilemedim
Yldz_89 Aslhn-06 bende 22 haftalık olucam yarın hergün çamaşır değiştiriyorum hafif ıslaklık oluyor benimde 2. Hamileliğim ama sürekli ayaktayım yani çok yoruluyorum. İlkinde böyle bi akıntımın olduğunu hatırlamıyorum. Haftaya kontrolde sorucam bakalım bende merak ediyorum
Aslhn-06 Yldz_89 benimde bu perşembe kontrolüm sorucam bende ilk gebeliğimde hatırlamıyorum bu durumu
patili_kiz90 Canım bende su sızıntısı mı diye takip ettim , çamaşırımın tam ortası ıslanıyordu hani terlesem daha kenarlar ıslak olurdu. Muayenede fena bir akıntım çıktı , fitille düzeldi şimdi o ıslaklık olmuyor.
Aslhn-06 patili_kiz90 evet ortası ıslanıyor kenar olsa ter dicem ki zaten terleyecek bi evde değilim bi sorayım bakalım teşekkür ederim
cans7 patili_kiz90 benimde akıntım oluyor ara ara ıslaklıklarda oluyor fitil verdi ama kullanmadım kremde verdi kremi kullandım biraz geçiyor ama çok şükür bir sıkıntı yok
miniminibebek Aslhn-06 merhaba durumunuz nedir acaba benım de iki gündür öyle ortası ıslanıyor beyaz akıntıyla birlikte 4 gün öncesine kadar progestan fitil kullanıyordum hep vardı gebeliğin başından beri fitilden kaynaklı düşünüyordum ama kestim dün ve bugün farkettim sızıntı mı acaba dşye korkuyorum
Aslhn-06 miniminibebek akıntı dedi doktorum suyum gayet güzelmiş ama fitil de vermedi fitillik bi durum yok dedi
Aydngrkm Bende de hep oluyor aylardır. Ben de acaba su mu sızıyo diye hep tereddüt ediyorum ama doktora her gittiğimde suyum nasıl diyorum hep iyi diyolar doğuma kadar götürür bizi dedi hatta geçtiğimiz cumrtesi