AdenLina99 Görümcemin kızının düğünü var temmuz 25 inde 7 haftalık hamileyim pembe elbiseyi çok beğendim ama fiziğime yakışırmı yakışmazmı anlamadım göbeğimde çıkmış olurmu popom fazla büyük değil mi bana bi yardımcı olun 😂
3_bebelianne AdenLina99 böyle daha salaş baksan pembe güzel ama gebeyken giyilecek bir model değil sonrasında alırsın daha uçuş uçuş bol birşeyler güzel olur
Leontiine AdenLina99 pembe olan güzel ama dar kuzum daralırsın içinde 25 Temmuz da içinde bide 1 ay var neredeyse haftan ilerlemiş olacak. Aşırı hamiş göbeğin olmasa bile şişkinlik vs belirgin olmaya başlar (benim öyle) daha salaş rahat edebileceğin elbise bak istersen canım
Balbebek012 AdenLina99 pembe birkaç sene önce modaydı onu ele bence rengi gğzel. Siyah olan da çok ağır model ya şöyle açık renk şifon uçuş uçuş bir şeyler harika olur
[silindi] AdenLina99 salas tarzlar olduğundan kilolu gösterir pembe harika bir model aynısını balık etli bir arkadaşım gitmişti çok güzel oturmuştu poponda hiç büyük değil olması gerektiği kadar
AdenLina99 3_bebelianne bir beden büyük alsam olma ihtimali varmı diye düşünüyorum kafamda ama bilemedim birazda basenliyim ben
AdenLina99 Leontiine ya bol ve uçuş uçuş model daha rahat olacak Ama asla bulamıyorum bulduklarımda pahalı biraz uygun arıyorum
3_bebelianne AdenLina99 O zaman dediğim gibi bak bakalım belki bulursun trendyola falan bakın kotondan aldım ben bayramlık salaş bir elbise oraya bakabilirsin
AdenLina99 3_bebelianne  birde bunlar var birazda şık olsun istiyorum
3_bebelianne AdenLina99 Tatlış bu ☺️evet sende çok zayıf değil balık etli gibisin canım farkettim bende öyleyim
AdenLina99 Leontiine siyahı nişanda giymiştim o zaman hamile değildim ve üstümde duruşu öyleydi pembe de onun gibi dar diye örnek olsun diye onu koydum 😂
gizembozdemir Trendyolmilla ya bak istersen orası biraz daha uygun ve birçok markada olan elbiselerin muadili var bulursun oradan