Merhaba kızlar, 29+3 haftalık hamileyim. Rahmim de kramp ve Kasılma hissediyorum. Bazen de bir şey batıp çıkıyor giibi bir his oluyor. İfade edebildim mi bilmiyorum ama yaşayan var mı? Uzun süreli değil bu kasılmalar ama rahatsız edici biraz. İlk gebeliğim o yüzden ne, neden, niye oluyor tam bilemiyorum :) yanıtlarınız için teşekkür ederim..