Ulkumom Kızlar ben deliriryor muyum normal mi ? Daha 4 haftalık ama sanki karnım sert ve şiş gibi hissediyorum. Aksine zayıflamama rağmen 4 kilo vermeme rağmen şiş hissediyorum. Yani gördüğümde o. Birkaçtane video denk geldi insanlar 2. Hamileliğinde karınlarının hemen büyüdüğünü çekmişler ve yorumlarda herkes 2. Ya da 3. Hamileleğinde daha erken şiştiğini yazmışlar. Bana mı öyle geliyor yaaaa…
ucigdem Ulkumom aynı haftadayız 2.gebelıgım ve karnım çok şiş 2.ler çabuk çıkıyor sanırım doktora gittiğiniz mı 8 haftalıkken gitmeyi düşünüyorum hem kalp atısını duyarım inşlh 🤲
Rukiyeinci94 Ulkumom benimde 2.gebeliğim ve uzun zaman şişkinlik yaşadım öyle sanmıştım fakat normal bir şekilde büyüdü.14.haftaya kadar neredeyse sürekli yaşıyordum şimdi 19 a doğru ara ara oluyor.Merak etmeyin geçiyor.
Elzem123 Ulkumom benimde 2. Gebeliğimde daha erken çıkmıştı şimdi 3. Gebeliğim 9 haftalık tartıda +2 kilo görünüyor canım ama artık bu kilomu şişlik mi bende anlamıyorum 🤷♀️
busramom0010 İlk hamileliğimde iş yerindeki arkadaşlar dahil 6.aya kadar kimse fark etmemişti şimdi ikinci hamileliğim karnım hemen çıktı istesemde o aylara kadar saklayamazmışım
Ulkumom busramom0010 ya benim ilk hamileliğimde de aslında çok geç çıkmamaktı ama sanki bunda hemen çıkacak gibi ya doğruymuş demekki söylenenler 😂
[silindi] 3 aylığız, 3 kilo verdim karnım 6 aylık gibi başından beri şiş, ilk hamileliğimde 4. Aya kadar yoktu bile nerdeyse
Ulkumom ucigdem bende daha doktora gitmedim benim ufak bi sorunum olduğu için gideceğim kalp atışı için değil. Ama gittiğimde duyarsam tabiki mutlu olurum :))) 3 temmuzda randevum var.
[silindi] Ulkumom evet oğlumda 3-4 aya kadar giydiğim pantolonum (pantolon toparlyacı pantolon 10 kilo al ver giyersin) bu minnoşta 5. Haftadan giyememeye başladım düşünün😂
Ulkumom [silindi] ayyyy bende anlamadım şimdilik pantolonlarım falan oluyor ama herkes hamile gibi karnın var diyor söylemedim kimseye daha ama anlıyorlar 😂
Ulkumom Moz geçen hafta Salı gittim 64 dü geçen hafta cuma gittim 284 dü birdaha gitmedim yarın gidicem bakalım ne olmuş.