Ayseatsiz1 Kızlar yarın 2.kontrolüme gideceğim ilk gittiğimde 6 haftalık hamileydim sadece keseyi gördük kalp atışı için 7.haftada gelin dedi doktor yarın 7 haftalık oluyoruz beni neler bekliyor sorabileceğim sorular var mı