Ya kızlar bugün topa takıldım sol tarafıma doğru düştüm ne karnımın üzerine ne başka birşey herhangi bir sorun olurmu yüksek biryerden değil ayaktayken topa takıldım sol kol ve bacağımın üzerine düştüm bi sorun olurmu korktum açıkcası olursa nasıl bir belirti olur 4 aylık hamileyim korktuğum için kasıldım biraz ama bi ağrı sızı yok sol kolumla bacağım hariç