Sngl_mhmt 13 haftalığım doktor decavit yazdı kullanmaya başladım ama sağlık ocağı 20 .haftada gel o zman vercem demişti kafam karıştı ben erken mi başladım
CnsyeniHamile Sngl_mhmt ya bana da doktor 9+2 te başlattı bende erken mi acaba diyorum sağlık ocağı ama 5. Haftamda verdi 1 ay sonra başlarsın doktorunla irtibata geç folik asit bitince başla demişti 🤔
Burcak61 Sngl_mhmt hatta 12. Haftada demir ilacına 14. De omega ya 17 de magnezyuma şu an 17+4 üm ihmal etme vitaminlerini
OgretmenEva Sngl_mhmt 12. Haftaya kadar sadece demir folik asit kullandım ondan sonra demir, d vitamini ve multivitamine başladık. 35. Haftaya geldik multivitamini bırakıp decavite başladık