Gkcnr Kızlar 31. Haftaya girdim nefes alirken çok zorlanıyorum özellikle yatıyoken bunun bi çaresi çözümü var mi ya
Arzu19988 Bendede var canim cok is gorsem.ya ayakta dursam kalbim sıkıwiyor gibi hiss oluyor cok garip oturuncada ayni bide bebek yukari dogru baski yapoyor Bi tek sabahlari kalkdigimda biraz hafif hiss ediyorum kendimi 28+4haftaligiz biz