Acccee yavrum bende senin gibiydim her ay acaba hamilemiyim adetim 2 gün gecikiyordu dediğin şeyler başıma geliyordu eşim de bıkmıştı bi ara günün sonun da strese giriyordum adetimi de geciktiriyordum benim nacizane fikrim bence biraz daha adetinin gecikmesini bekle çünkü vücut bazen değişiklik gösterebiliyor 5. Günün de yap daha net olur tabi ki sen bilirsin hem hayel kırıklığı yaşamazsın ben öyleydim çünkü