Asiye_ O haftalarda dehşet bir sırt ağrım vardı maalesef ne yaparsanız yapın bir süre geçmiyor, bu arada masa başı felan bahane o bir dönem ama merak etmeyin 15 güne eskisinden daha rahat edeceksinizdir inşallah yani bende öyle oldu bıçak gibi kesildi ve tekrarı olmadı şükür