Devlet hastanesinde doğum denildiğinde akıllara korkunç hikayeler geliyor inanın benim de aklımda o düşünceler vardı 😀 bizim buranın hastanesi başka bir git kontrole beğenmezsen yine özele git dedi eşim ve öylece ilk gebeliğimde gitmiş bulundum. İstanbul - Beykoz Paşabahçe devlet hastanesinde oldu her iki doğumumda. Diğer birçok ilçedeki hastaneler yoğun ama burası asla öyle değil doğumhane olarak her iki doğumumda da bir ben vardım. Doktorlar, hemşireler, ebeler öyle ilgili ki… Ve daha da güzeli eşim her iki doğumda da yanımdaydı tüm sancı boyunca son 10dklık ıkınma sürecinde dışarı aldılar. Odalar tek kişilik oda içerisinde pilates topu ve köşesi var. Duş alabiliyorsunuz dilerseniz. Her iki doğumumda suni sancı ile oldu ve bu saatler içerisinde eşimin yanımda olması benim için çok çok büyük destek oldu. Yanımda olmasa delirirdim diyorum. İlk doğumum 38+3’te erkek bebek 2.doğumum 39+0 kız bebek teyzeleri 😍 bugün doğum yapalı 2.gün kesi atıldı dikişlerim var fakat dayanılmayacak kadar değil. Bol bol taze kayısı kompostosu içiyorum ve petibör bisküvi yiyorum. Karnımı, midemi yumuşatıyor büyük tuvalete rahat çıkıyorum çok şükür. Sormak istedikleriniz olursa müsait oldukça cevaplarım, hepinize sağlıkla kolaylıkla su gibi doğumlar nasip etsin Rabbim. Unutmayın hiçbir doğum kolay değildir fakat her şey gibi geçiyor, geçti 😊💐