Kızlar selam bugün 11+1 haftalığım ilk hafta bulantım oldu geöti daha sonra mide yanması ile devam ediyorum ama o da aşırı değil ve başka hiç bi belirtim yok sadece çok yorulduğumda ya da karnımı sıkıştıracak hareketler yapınca ağrı oluyor o kadar dinlenince geçiyor oda faha önce bir sağlıklı doğumum oldu 5.5 yaşında kızım ama peşinden 12 haftalık kalp durması ve 7 haftalıkken düşğk ayrıca 1 kimyasal gebeliğim oldu o yüzden çok tedirginim sürekli acaba acaba diye stresten çatlıyorum benim gibi olan var mı ? Haftaya randevum var 10. Haftada gittiğimde herşey yolundaydı ama stres beni öldürecek 😌