MadameTussauds Kizlar bogaz pastili kullanabiliyor muyuz ? Bogazim yirtilmis gibi agriyor yarin 13 haftalik oluyorum
Meral_63 MadameTussauds pastil doktor önermiyor sıcak su iç iyi gelir benim de boğazım öyle oldu kadın doğuma gitim ağrı kesici bide Deniz suyu öksürük şurubu verdi çok şükür iyi geldi ama en iyisi tuz suya koy ağzına çalkala dene çok iyi geliyor
ppmerlina MadameTussauds pastil şeker gibi bir şey pek zararlı olduğunu sanmıyorum ama araştırmakta fayda var. Bitki çayı kesinlikle tavsiye edilmiyor
Ayseguls_baby MadameTussauds benim de 12. Haftada boğaz ağrım olmuştu canım tuzlu suyla gargara yaptım 2-3 güne geçti. Boğazını sıcak tut tülbent bağlamakta iyi geliyor
Asena6532 MadameTussauds merhabalar haftamız aynı.Ben bu tür durumlar mentollü şekerler ile limonlu sıcak su içiyorum çok faydası oluyor ilaçsız atlatıyorum tavsiye ederim
MadameTussauds Meral_63 ppmerlina Ayseguls_baby Asena6532 muhabbet_ Cok tesekkür ederim Kizlar hepinize hepsini deneyecegim cok rahatsiz edici bisey ya zzen mide bulantisi kusma yasiyorken bide bogaz agrisi eklendi neyse bunada sükür diyelim
MadameTussauds ppmerlina Kötü kuzum ya baya yirtiliyor gibi agriyor yutkundukca cok rahatsiz ediyor denedim herseyi ama gecici hafifliyor sonra geri geliyor cekecem galiba bir kac gün hirsini almadan gecmez bu illet
ppmerlina MadameTussauds valla boğaz ağrısı şahsen bende antibiyotik içmeden asla geçmiyor öyle alışmış Hamilelerin içebildiği antibiyotikler vardır diye düşünüyorum bi doktora görün istersen
MadameTussauds ppmerlina Iltihap gibi degil de soguk alginligi gibi agriyor acikcasi bakalim gecmezse gidecem mecbur