Ksnmera Kızlar şu bir kaç gündür eziyet bana resmen doğumdan sonra bir kere olmuştu şimdi hamilelikte olması şaşırttı beni ilk defa başıma geliyor misket gibi şişti ağrıyor bide dışarı çıkmış bu durumu yaşayıp çözümünü bulan var mı ?😢
Demtserkan Ksnmera buldunuz mu bi çözüm, malesef yeni bende de çıktı, hamile değilim ama istiyorum tabii, gerçekten bi bu eksikti diyorum,
Kanye Ksnmera bnde ztn vardı ama hamilelikte çoğaldı emzirme döneminde ameliyat yasakmış ondan sonra bakacağım çok çektim su kabızlıktan hemoroiden krem fln oturma banyosu hiçbir şey çözüm değil bnm için
Lafraise09 Ksnmera benim hamilelik öncesi vardı. 32. Haftamdayım. Şimdi daha berbat şişti. Otururken, yürürken bile ağrı yapıyor. Dr a sorucam bakalım ne vericek.
Ksnmera Demtserkan valla geçti biraz daha şükür ben sürekli sıcak suda bekliyordum banyodan sonra rahatlatsın dşye bide doktora git canım krem falan veriyor onlar geçiriyor
Ksnmera Demtserkan bende onu kullanıyorum iyi geldi bana valla bildiğin benim misket gibi şişti indirdi en azından nefes aldım
Demtserkan Ksnmera kaç gündür kullanıyorsunuz, çok şiş deildi benimki azdı ama acı ağrı olunca İnternet den de bakınca dedim harelfe basur bu
Ksnmera Demtserkan valla benim şişti baya korkmuştum doğumda Napcam diye ağlıyordum Rabbime şükür krem iyi geldi bana
kubraa_35 Sıcak suya oturun ama çok sıcak olmasın rahim ağzını yumuşatmasın krem ve masaj ile küçülebildiği kadar artık
Ksnmera kubraa_35 çok aşırı sıcak değil hamilelikte iyi değil o kadar hafif böyle rahatlasın çok durmayın içinde
Demtserkan Ksnmera çok geçmiş olsun , sağlıkla hayırlısıyla bebeğinizi kucağınıza alırsınız,, Benim kide düzelir iyi olur inşallah
Ksnmera Demtserkan inşallah canım Seninde iyileşir inşallah seni çok iyi anlıyorum ben dışarı bile çıkmıyordum o derece eziyetti
Demtserkan Ksnmera yaa , iyi ki düzeltmiş ozaman, , Ya malesef acıyı da çok seven biriyim onunda etkisi var maleseff