Kizlar daha doktora gitmedim sağlık ocağında kanda gebelik öğrendim tahmini 4 5 haftalik gebeyim az önce duş aldim ve havluda toplu iğne başı kadar leke vardı ama 3 4 gündür de vajinamda aşırı kaşıntı ve akinti var biraz duş da biraz kasidim acaba ondan olur mu yoksa düşük falan olsa böyle mi başlıyor korkuyorum çok