Sedaa0 doğduğunda entübe edildi ama çok kısa sürdü ben kuvözde ziyaret ettiğimde yoktu hortumu. Hood kullandı 3 gün sonrasında kuvöze oksijen veriyorlardı. 1500 gramlardayken kan değerleri düşmüştü serum taktılar onun dışında bir şey yaşamadık çok şükür. 1. Temmuzdan beri birlikteyiz çok şükür hepsi geçti gitti 🥰 Herkes sağlıkla kucağına alsın inşallah🙏🏼