Ruruu karnımın tam altında aşırı sertlik oluyor bazen yumurta boyutunda şiş yaranıyor,kasılmada bende tüm gün devam ediyor geçmiyor bi türlü aşırı derece,kanamamın ondan olduğunu düşünüyorum.Doktor düşük riski diyor ama her kanamam oldukdan sonrada karnımdaki şişkinlik sertlik kasılma hepsi geçiyor